دوربین مداربسته فروشگاه یکی از تجهیزاتی است که برای تامین امنیت فروشگاه ها یا مغازه ها به کار می رود.دوربین مورد استفاده در فروشگاه ها بسته به متراژ فروشگاه،موقعیت فروشگاه و ارتفاع مکان نصب می تواند در نوع متفاوت بولت و دام مورد استفاده قرار بگیرد که مجموعه حفاظت هوشمند به شما کمک می کند که با توجه به ویژگی های گفته شده دوربین مناسب فروشگاه خود را انتخاب کنید.

 

در واحدهای تجاری جدا از شکل و متراژ واحد معمولا دوربین های مداربسته به صورت زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

ورودی: ورودی فروشگاه حساسترین محل برای نصب دوربین مداربسته فروشگاه است. از طریق نصب دوربین برای ورودی شما میتوانید ورود و خروج افراد به مغازه را بررسی کنید. در صورت کوچک بودن واحد تجاری ممکن است بتوانید با دوربین های داخلی ورودی مغازه را نیز پوشش دهید.

پشت به فروشنده و به سمت مشتری: دیدن چهره مشتریان و کنترل آنها در طول حضور آنها در مغازه بسیار مهم است. برای این کار باید حداقل یک دوربین در نظر گرفته شود.

پشت به مشتری و به سمت فروشنده: در صورتی که فروشنده فردی به جز صاحب مغازه باشد یا قفسه های پشت فروشنده حساسیت زیادی داشته باشد باید یک حداقل از یک دوربین برای مشاهده فروشنده و قفسه های پشت او استفاده کرد.

دخل: دخل یا محل پرداخت یکی از حساسترین محل های واحدهای تجاری است. برای پوشش دخل باید حداقل از یک دوربین با کیفیت قابل قبول استفاده کرد.

انبار: در صورتی که در مغازه انبار دارید بهتر است برای پوشش از حداقل از یک دوربین استفاده کنید.

قفسه ها: در صورتی که مغازه دارای قفسه بندی است باید برای پوشش قفسه از تعداد مناسب دوربین استفاده شود.

محوطه بیرونی مغازه: در صورتی که مغازه حساسیت زیادی دارد استفاده از دوربین در محوطه بیرونی امکان بررسی شرایط و ضبط اطلاعات در رابطه با خودرو یا موتور سیکلت ها بیرون از مغازه را برای شما فراهم می کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *